U kunt mijn dienstverlening splitsen in de volgende soorten werkzaamheden:
Projectmanagementassistentie
- project management office (PMO)
- projectondersteuning bijvoorbeeld bij een verhuizing of verbouwing
- organiseren van een bedrijfsuitje
- organiseren van zakenreizen
- reserveren van vergaderlocaties
Managementassistentie
- uitwerken van correspondentie
- uitwerken van offertes en versturen per post of email
- opstellen van contracten
- het uitwerken van taxatierapporten
- het opmaken en versturen van een mailing, enquête
- telefonische follow-up van uw mailing
- ondersteuning personeelszaken
- medewerking verlenen met het maken van een opzet voor een nieuwe folder, affiche, flyers e.d.
- het mede-organiseren van workshop/beurs inclusief het versturen van de uitnodigingen behoren tot de mogelijkheden
- agendabeheer
- het opzetten en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen een bedrijf
Financiële Administratie
- invoeren en bijhouden van uw financiële administratie
- facturatie
- debiteurenbeheer (nabellen openstaande facturen)
- lease (wagenparkbeheer)
Secretariële Ondersteuning
- vervangen van de huidige secretaresse bij ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof, personeelswisseling
- ondersteunen van de huidige secretaresse bij werkzaamheden bij bijvoorbeeld een piekbelasting
- het begeleiden en/of inwerken van uw (nieuwe) secretaresse
- alle andere soorten werkzaamheden zijn altijd bespreekbaar
Office Management
- het opzetten van een archiefsysteem
- valideren van adressenbestanden (klantenbestanden)
- voorraadbeheer (inclusief kantoorartikelen)
- promotiebeheer (beheer van relatiegeschenken, kerstkaarten)
- beheer van het drukwerk
- bewaken van de huisstijl
- content bijhouden en actualiseren van uw website en interne communicatiesysteem