Dienstverlening

U kunt mijn dienstverlening splitsen in de volgende soorten werkzaamheden:

Projectmanagementassistentie

  • project management office (PMO)
  • projectondersteuning bijvoorbeeld bij een verhuizing of verbouwing
  • organiseren van een bedrijfsuitje
  • organiseren van zakenreizen
  • reserveren van vergaderlocaties

Managementassistentie

  • uitwerken van correspondentie
  • uitwerken van offertes en versturen per post of email
  • opstellen van contracten
  • het uitwerken van taxatierapporten
  • het opmaken en versturen van een mailing, enquête
  • telefonische follow-up van uw mailing
  • ondersteuning personeelszaken
  • medewerking verlenen met het maken van een opzet voor een nieuwe folder, affiche, flyers e.d.
  • het mede-organiseren van workshop/beurs inclusief het versturen van de uitnodigingen behoren tot de mogelijkheden
  • agendabeheer
  • het opzetten en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen een bedrijf

  Financiële Administratie

  • invoeren en bijhouden van uw financiële administratie
  • facturatie
  • debiteurenbeheer (nabellen openstaande facturen)
  • lease (wagenparkbeheer)

Secretariële Ondersteuning

  • vervangen van de huidige secretaresse bij ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof, personeelswisseling
  • ondersteunen van de huidige secretaresse bij werkzaamheden bij bijvoorbeeld een piekbelasting
  • het begeleiden en/of inwerken van uw (nieuwe) secretaresse
  • alle andere soorten werkzaamheden zijn altijd bespreekbaar

   Office Management

  • het opzetten van een archiefsysteem
  • valideren van adressenbestanden (klantenbestanden)
  • voorraadbeheer (inclusief kantoorartikelen)
  • promotiebeheer (beheer van relatiegeschenken, kerstkaarten)
  • beheer van het drukwerk
  • bewaken van de huisstijl
  • content bijhouden en actualiseren van uw website en interne communicatiesysteem