Dienstverlening

U kunt mijn dienstverlening splitsen in de volgende soorten werkzaamheden:

Managementassistentie
• uitwerken van correspondentie
• uitwerken van offertes en versturen per post of email
• opstellen van contracten
• het opmaken en versturen van een mailing, enquête
• telefonische follow-up van uw mailing
• medewerking verlenen met het maken van een opzet voor een nieuwe folder, affiche, flyers e.d.
• het mede-organiseren van workshop/beurs inclusief het versturen van de uitnodigingen behoren tot de mogelijkheden
• agendabeheer
• het opzetten en het ontwikkelen van nieuwe initiatieven binnen een bedrijf

Office Management
• het opzetten van een archiefsysteem
• valideren van adressenbestanden (klantenbestanden)
• voorraadbeheer (inclusief kantoorartikelen)
• promotiebeheer (beheer van relatiegeschenken, kerstkaarten)
• beheer van het drukwerk
• bewaken van de huisstijl
• content bijhouden en actualiseren van uw website en interne communicatiesysteem

Financiële Administratie
• invoeren financiële gegevens
• facturatie
• debiteurenbeheer (nabellen openstaande facturen)
• lease (wagenparkbeheer)

Secretariële Ondersteuning
• ondersteuning personeelszaken
• vervangen van de huidige secretaresse bij ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof, personeelswisseling
• ondersteunen van de huidige secretaresse bij werkzaamheden bij bijvoorbeeld een piekbelasting
• het begeleiden en/of inwerken van uw (nieuwe) secretaresse
• alle andere soorten werkzaamheden zijn altijd bespreekbaar

Projectassistentie
• projectondersteuning bijvoorbeeld bij een verhuizing
• organiseren van een bedrijfsuitje
• organiseren van zakenreizen
• reserveren van vergaderlocaties